Merhaba arkadaslar isvecce benim icin gercekten cok zor oldu. istanbul gibi kalabalik bir sehirden Västerås gibi kucuk bir kasabaya gecerseniz anlarsiniz :) bunun yanina soguk havalar da cabasi:)  Isvece ilk geldigimde cabucak # SFI (Svenska för invandrare) denilen kursu bitirdim. Fakat SAS (Svenska som Andraspräk) biraz daha zor oldu benim icin.  Su aralar kelimelere cok calisiyorum ve isvecce filmler klipler izliyorum.
Buradan http://www.urplay.se
urplay.seTurkiyeden geldim dedim 2012 agustos ayinda ve Västerås a ama pek fazla turkle tanisamadim.Sanirim turkler yogun olarak stockholmde yasiyor. Neyse bu sayfamda artik isvecce yazmam gerekiyor..


Bugun Calikusu nun 11.bolumunu esimle izledik ve coook guzeldi:) cok sevdigim bir dizi. umarim hic bitmez. Dizi de yer alan SINTIR : (beceriksiz, birsey anlamayan manasina geliyormus)
Paddis ise (Patatesin kisaltmasiymis) Esimle birbirimize sintir ve paddis diyoruz artik :)


----------------------------------------------06 Ocak 2014---------------------------------------------------
isvecte olupta isvecce ogrenemiyorsaniz veya isvecce ogrenmek istiyorsaniz
size bu sitelerden cok guzel kaynaklar var! bende geleli 1.5 sene oldu ve iyi anlayama
maktayim, bundan dolayi bu aralar calismalarimi daha cok siklastirdim.

ILK Tavsiye ettigim yer:

Sonrakiler






Buradakiler de size yardimci olacak videolar! cok yararlidir!